Zubní chirurgie

Naše stomatochirurgická ordinace Elzet dental s.r.o. je tradičním poskytovatelem výkonů zubní dentoalveolární chirurgie pro neregistrované pacienty pro oblast širšího Českobudějovicka. MUDr. Libor Zdařil je držitelem Osvědčení pro specializovanou péči v dentoalveolární stomatochirurgii od roku 2011 a navazuje na dlouholetou stomatochirurgickou praxi MUDr. Pavla Šťástky.
To umožňuje i neregistrovaným pacientům využít našich služeb na základě žádanky vystavené registrujícím praktickým zubním lékařem nebo po telefonickém upřesnění i bez této žádanky v případě, toho času, neregistrovaných pacientů. Naše pracoviště sídlí v ulici Heydukova 508/11 v Českých Budějovicích se vchodem do zubní praxe z vnitrobloku ulice L.M.Pařízka.

ElzetDental ElzetDental

Poskytujeme následující výkony:

• chirurgické vybavení zubů moudrosti či dalších zubů ( hlavně z důvodu obtížného prořezávání)
  • vybavení zalomených zubních kořenů nebo zubů s rozsáhlým kazem
  • ošetření zubů se zánětem kořenového hrotu (lidově s váčkem) retrográdním plněním či resekcí kořenového hrotu
  • odstranění patologických slizničních útvarů v dutině ústní
  • úprava čelistí pro zlepšení držení protéz
  • spolupráce s ortodoncií před zhotovením rovnátek
  • konzervativní léčba poruch a bolestí čelistního kloubu a další

• Tyto výkony jsou doplněny o možnost zavedení nitrokostních zubních implantátů Straumann nebo Ankylos jako alternativa zhotovení můstku při řešení mezer po chybějících zubech. (více v sekci Implantace)

obr obr obr

Poučení pacientů k chirurgickým výkonům:

ElzetDental V případě vašeho zájmu nás prosím kontaktujte v naší stomatochirurgické ordinaci Elzet dental s.r.o. MUDr. Libora Zdařila telefonicky na čísle +420 386 460 803 během pracovní doby. Ke konzultaci před výkonem je potřeba, aby jste se dostavili osobně se žádankou, kvalitním aktuálním RTG nebo panoramatickým snímkem ne starším dvou let (je možno zhotovit v rámci konzultace i naším pracovištěm) od Vašeho ošetřujícího a kartičkou pojišťovny. Na konzultační návštěvě se domluvíme na konkrétním termínu ošetření a poskytneme pacientovi případně předoperační desinfekční ústní výplach či ATB clonu. (pro snížení rizika pooperační komplikace).

ElzetDental Většina výkonů zubní chirurgie s vyjímkou implantace zubních implantátů je plně hrazena ze zdravotního pojištění. Doplatky pojišťovny se nevztahují na použití derivátů krevní plazmy pro zlepšení hojení a případné zhotovení 3D OPG v případě jeho nutnosti. Naše pracoviště je smluvní pro pojišťovny 111, 201 a 211.Ve zbylých případech je pacient o případném doplatku dopředu informován během sjednávání termínu návštěvy. RTG snímky či žádanku můžete vy či Váš ošetřující zaslat také elektronicky na mailovou adresu elzet.dental@seznam.cz

Na Vaši návštěvu se těší personál praxe

Příklad z praxe

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dol magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commo consequat. Duis aute irure dolor in repre velit esse cillum dolore.
Initial problem

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea enim ad minim commodo consequat.

Jak jsme to vyřešili

Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex consequat.

Výsledek

DiDent DiDent